loading...
arashaaa.rozblog.com
arashaaa بازدید : 58 دوشنبه 05 اسفند 1398 نظرات (0)

اغلب اوقات بیمه مسافرتی توسط تور مسافرتی خریداری می‌شود اما در این صورت متوجه نمی‌شویم که بیمه‌ای که خریداری کرده‌ایم مناسب است یا خیر.برای خرید بیمه نامه زیارتی یا بیمه مسافرتی برای سفر به هر کشوری می‌توان به یکی از نمایندگی‌های بیمه موردنظر خود مراجعه کرد.البته با این روش دریافت استعلام قیمت و شرایط باید اطلاعات تمام شرکت‌های بیمه را به دست آورد و جزئیات آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کرد تا بتوان در نهایت بیمه مناسب را پیدا کرد. این کار زمان و حوصله زیادی نیاز دارد و شاید خیلی از افراد به دلیل مشغله زیاد از انجام چنین کاری معذور باشند. اما می‌توان به روشی ساده‌تر هم بیمه مسافرتی مناسب را خریداری کرد.

چطور ارز مسافرتی بگیریم؟

بیمه مسافرتی البرز

 منبع: برنا

arashaaa بازدید : 46 دوشنبه 05 اسفند 1398 نظرات (0)

به گزارش گروه بازرگانی خبرگزاری برنا،  اگر برنامه داشته باشیم برای این ایام به سفر خارجی برویم باید اقدامات زیادی را برای این کار انجام دهیم. یکی از این اقدامات تهیه کردن بیمه مسافران خارج از کشور است. این بیمه برای اخذ ویزا از اغلب سفارت‌خانه‌ها الزامی است و باید آن را تهیه کنیم. گذشته از الزامی بودن آن این بیمه مزایای بسیاری را برای بیمه‌گزار ایجاد می‌کند. اگر در سفر بیمار شویم، اگر بار و چمدان خود را گم کنیم، اگر پولمان در سفر گم شود و در خیلی از موارد دیگر می‌توانیم روی کمک بیمه مسافرتی حساب باز کنیم. با توجه به اهمیت این موضوع باید ببینیم یک بیمه خوب چه ویژگی‌هایی دارد و چگونه می‌توانیم بیمه مسافرتی خوبی خریداری کنیم.

بیمه نامه مسافرتی سامان

بیمه مسافرتی چیست

 

منبع: برنا 

 

 

arashaaa بازدید : 45 شنبه 26 بهمن 1398 نظرات (0)

تخفیف حساب بلندمدت: درصورتی‌که متقاضی بیمه بدنه در بانک مربوط به همان بیمه، حساب سپرده بلندمدت داشته باشد ممکن است از جانب شرکت بیمه تخفیفی برای وی لحاظ می‌شود. برای مثال اگر متقاضی بیمه بدنه از شرکت بیمه پاسارگاد باشید و در بانک پاسارگاد حساب سپرده بلندمدت داشته باشید.

تخفیف خودرو صفرکیلومتر: بعضی از شرکت‌های بیمه خودروهای صفرکیلومتر را از تخفیف‌هایی بهره‌مند می‌کنند.

تخفیف خودرو وارداتی: برای خودروهای وارداتی هم بعضی از شرکت‌های بیمه تخفیف‌هایی در نظر می‌گیرند.

علاوه بر تمام این تخفیف‌ها، شرکت‌های بیمه به صورت دوره‌ای تخفیف‌هایی برای متقاضیان بیمه بدنه در نظر می‌گیرند.

به نظر شما بیمه بدنه با توجه به مزایایی که برای بیمه‌گزار ایجاد می‌کند و تخفیف‌های متعددی که دارد، به‌صرفه است یا خیر؟

بیمه بدنه خودرو صفر

محاسبه آنلاین بیمه بدنه

منبع: ایسنا

 

arashaaa بازدید : 43 شنبه 26 بهمن 1398 نظرات (0)

شرکت‌های بیمه برای بیمه‌گزاران تخفیف‌های متنوعی در نظر می‌گیرند و عوامل زیادی در کاهش دادن قیمت بیمه بدنه تأثیرگذارند. در اینجا قصد داریم به برخی از تخفیف‌های بیمه بدنه در شرکت‌های مختلف اشاره کنیم؛

هیات‌علمی: اگر شما عضو هیات‌علمی دانشگاه باشید می‌توانید از بعضی شرکت‌های بیمه برای بیمه بدنه خود تخفیف بگیرید.

ایثارگری: اگر شما سابقه ایثارگری داشته باشید بابت این موضوع تخفیفی از جانب بعضی از شرکت‌های بیمه شاملتان می‌شود.

منطقه آزاد: اگر ساکن مناطق آزاد باشید و از خودروی خود در این محدوده استفاده کنید، تخفیفی از جانب بعضی شرکت‌های بیمه شامل شما می‌شود.

محاسبه حق بیمه بدنه

پوششهای بیمه بدنه

منبع: ایسنا

 

arashaaa بازدید : 41 دوشنبه 21 بهمن 1398 نظرات (0)

تخفیف بیمه بدنه: اگر از بیمه بدنه خود در سال‌های قبل استفاده نکرده باشید، برای تمدید آن خود می‌توانید از تخفیف بهره‌مند شوید.

تخفیف بیمه شخص ثالث: بعضی از شرکت‌های بیمه به بیمه‌گزاران بیمه شخص ثالث خود هنگام خرید بیمه بدنه تخفیف می‌دهند.

تخفیف بیمه عمر: بعضی از شرکت‌های بیمه درصورتی‌که متقاضی بیمه بدنه دارای بیمه عمر از همان شرکت بیمه باشد، تخفیفی هنگام خرید بیمه بدنه برای وی در نظر می‌گیرند.

بهترین بیمه بدنه خودرو کدام است

قیمت بیمه بدنه خودرو صفر

منبع: ایسنا

arashaaa بازدید : 42 دوشنبه 21 بهمن 1398 نظرات (0)

شرکت‌های بیمه برای بیمه‌گزاران تخفیف‌های متنوعی در نظر می‌گیرند و عوامل زیادی در کاهش دادن قیمت بیمه بدنه تأثیرگذارند. در اینجا قصد داریم به برخی از تخفیف‌های بیمه بدنه در شرکت‌های مختلف اشاره کنیم؛

هیات‌علمی: اگر شما عضو هیات‌علمی دانشگاه باشید می‌توانید از بعضی شرکت‌های بیمه برای بیمه بدنه خود تخفیف بگیرید.

ایثارگری: اگر شما سابقه ایثارگری داشته باشید بابت این موضوع تخفیفی از جانب بعضی از شرکت‌های بیمه شاملتان می‌شود.

محاسبه حق بیمه بدنه

بیمه بدنه

منبع: ایسنا

 

arashaaa بازدید : 42 دوشنبه 14 بهمن 1398 نظرات (0)

بیمه مسافرتی در برابر خساراتی از جمله انواع بیماری‌ها در سفر، گم شدن وسایل همراه، تأخیر هواپیما و... از بیمه‌گزار پشتیبانی می‌کند. بیمه مسافرتی رازی ، بیمه مسافرتی ملت ، سامان، دانا و... اغلب ویژگی‌هایی مشابه یکدیگر دارند اما در مواردی باهم فرق دارند که همین تفاوت‌ها می‌تواند در شرایطی هزینه‌های زیادی را به بیمه‌گزار تحمیل کند. بنابراین بهتر است این بیمه را با آگاهی خرید و نسبت به خدماتی که ارائه می‌دهد اطلاعات کافی داشت تا بتوان در مواقع ضروری از این خدمات استفاده کرد. اما چگونه می‌توان در کمترین زمان ممکن بیمه مسافرتی مناسب را انتخاب کرد؟

arashaaa بازدید : 41 دوشنبه 14 بهمن 1398 نظرات (0)

برای رفتن به سفر خارجی باید تدابیر زیادی اندیشید و چیزهای متعددی را آماده کرد و کارهای مختلفی انجام داد. از گرفتن ویزا تا آماده کردن وسایل سفر و گرفتن ارز مواردی هستند که باید قبل از رفتن به سفر خارجی انجام شوند. یکی دیگر از ملزومات این سفرها که خیلی از افراد توجهی به آن نمی‌کنند بیمه مسافرتی است. این بیمه اغلب توسط آژانس‌های مسافرتی خریداری می‌شود و بیمه‌گزار یا مسافر خیلی در جریان جزئیات آن قرار نمی‌گیرد. اما چرا این بیمه مهم است و باید به آن توجه شود؟

هزینه بیمه مسافرتی خارج از کشور

مقایسه بیمه‌های مسافرتی

منبع: دنیای اقتصاد

 

arashaaa بازدید : 220 دوشنبه 07 بهمن 1398 نظرات (0)

پرسش اساسی که ممکن است برایمان پیش بیاید این است که تفاوت بیمه بدنه خودرو با بیمه شخص ثالث چیست؟ بیمه شخص ثالث در برابر خساراتی که به اشخاص ثالث وارد می‌شود از بیمه‌گزار حمایت می‌کند و خسارات مالی واردشده به خودروی راننده مقصر را پرداخت نمی‌کند. شرایط بیمه بدنه مطابق پوشش‌هایی که دارد از خسارات وارد شده به خودروی مقصر نیز حمایت می‌کند؛ حتی اگر با خودروی خود به دیوار برخورد کنید، بیمه بدنه مطابق بیمه‌نامه خسارات شما را پرداخت می‌کند. بد نیست به‌طور مختصر با پوششهای بیمه بدنه خودرو آشنا شویم و ببینیم این بیمه چه مزایایی برای ما ایجاد می‌کند.

 بیمه بدنه دارای دو دسته پوشش است: پوشش‌های اصلی و فرعی

پوشش‌های اصلی پوشش‌های اجباری بیمه بدنه هستند و تمام بیمه بدنه دارای این پوشش‌ها هستند. این پوشش‌های اصلی عبارتند از:
۱- برخورد خودرو با جسم ثابت یا متحرک
۲- سقوط و واژگونی خودرو
۳- صاعقه، آتش‌سوزی یا انفجار خودرو یا یکی از لوازم اصلی همراه آن
۴- سرقت کلی خودرو، خسارات ناشی از سرقت خودرو و خسارات ناشی از آسیب دیدن وسایل اصلی و فرعی درج شده در بیمه‌نامه در صورت سرقت

پوشش‌های فرعی پوشش‌های اختیاری بیمه بدنه هستند و بیمه‌گزار در صورت تمایل می‌تواند با پرداخت حق بیمه بیشتر آن‌ها را به پوشش‌های بیمه بدنه خود اضافه کند. این پوشش‌ها عبارتند از:
۱- خسارات وارد شده در اثر بلایای طبیعی (سیل، زلزله، آتش‌فشان و...)
۲- خسارات وارد شده در اثر استفاده خودرو در مسابقات اتومبیل‌رانی یا تست سرعت
۳- خسارات ناشی از حمل مواد اسیدی، منفجره و قابل اشتعال
۴- خسارات ناشی از پاشیده شدن رنگ، مواد شیمیایی و اسید روی خودرو
۵- سرقت جزئی (سرقت لوازم جانبی خودرو)
۶- خسارت ناشی از کاهش ارزش و افت قیمت خودرو
۷- پوشش توقف برای افرادی که با خودروی خود کار می‌کنند و در صورت توقف خودرو، بیمه هزینه خسارت وارد شده را پرداخت می‌کند.
۸- پوشش ترانزیت برای استفاده از خدمات بیمه بدنه خارج از کشور
۹- پوشش نوسانات بازار برای اینکه سرمایه مورد بیمه با نرخ تورم افزایش یابد.
۱۰- پوشش شکسته شدن شیشه بر اثر سرما
۱۱- پوشش هزینه‌های رفت‌وآمد برای زمانی که خودرو به دلیل بروز خسارت قابل استفاده نیست.
۱۲- پوشش حذف فرانشیز برای سایر پوشش‌ها. با خرید این پوشش کل خسارات تحت پوشش بیمه بدنه توسط بیمه پرداخت می‌شود در غیر اینصورت بخشی از هزینه خسارت باید توسط بیمه‌گزار پرداخت شود.
​۱۳- پوشش برخورد میخ یا اجسام نوک تیز به بدنه خودرو

منبع: خبرگزاری مهر


arashaaa بازدید : 42 دوشنبه 07 بهمن 1398 نظرات (0)

اغلب افراد فقط برای خودرو خود بیمه شخص ثالث تهیه می‌کنند. شاید اگر بیمه شخص ثالث هم اجباری نبود، از خرید آن نیز خودداری می‌کردند. 

به گزارش خبرگزاری مهر، وقتی مشکلی برایمان پیش می‌آید تازه متوجه می‌شویم که داشتن یک بیمه کامل برای خودرو چه مزایا و کاربردهایی برایمان دارد. بیمه بدنه خودرو بیمه‌ای اختیاری برای خودرو است که در برابر خسارت‌های مختلف از خودرو شما پشتیبانی می‌کند. حتی اگر ضبط خودروی شما مورد سرقت قرار بگیرد، شما می‌توانید هزینه خسارت خود را از بیمه دریافت کنید!

بیمه بدنه خودرو برخلاف بیمه شخص ثالث نرخ ثابت و استانداری ندارد و استعلام آن خیلی ساده نیست. هنگامی که شما درخواست بیمه بدنه برای خودروی خود می‌دهید، شرکت بیمه مورد نظر برای شما کارشناسی به محل اعزام می‌کند تا خودروی شما را بازدید کند. قیمت بیمه بدنه خودرو شما پس از بازدید تعیین می‌شود. شما می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن یا وب‌سایت بیمیتو محاسبه قیمت بیمه بدنه برای خودرو خود انجام دهید؛ همچنین بیمیتو امکان خرید اینترنتی بیمه بدنه خودرو را نیز فراهم کرده است. در سامانه بیمیتو فقط کافی است اطلاعات ساده‌ای درباره خودرو خود وارد کنید و قیمت بیمه بدنه ایران، آسیا، سامان و... را در کمترین زمان ممکن مشاهده کنید.

منبع: خبرگزاری مهر

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 96
  • بازدید سال : 921
  • بازدید کلی : 4,016