loading...
arashaaa.rozblog.com
arashaaa بازدید : 234 دوشنبه 18 فروردین 1399 نظرات (1)

داشتن این بیمه برای اخذ ویزا از اغلب سفارت‌خانه‌ها الزامی است؛ لذا آن را باید جدی گرفت. این بیمه اغلب توسط آژانس‌های مسافرتی خریداری می‌شود و مسافر در جریان کم و کیف آن قرار نمی‌گیرد. بیمه های مسافرتی مختلفی برای خرید وجود دارند. باید ببینیم کدام‌یک خدمات بهتری ارائه می‌دهند و برای سفر ما مناسب‌تر هستند.

بیمه پاسارگاد مسافرتی

بیمه مسافرتی البرز

arashaaa بازدید : 70 دوشنبه 18 فروردین 1399 نظرات (0)

در فصل زمستان هستیم و باید به دنبال برنامه سفر نوروزی برای خود باشیم. چیدن برنامه برای سفر در نوروز شامل موارد مختلفی می‌شود. اگر بخواهیم به سفر خارج از کشور برویم، قطعاً لوازم و تمهیدات بیشتری نیاز دارد. یکی از چیزهایی که در سفر خارج از کشور اغلب فراموش می‌شود بیمه مسافرتی است.

بیمه نامه مسافرتی چیست

بیمه مسافرتی سامان


arashaaa بازدید : 149 دوشنبه 11 فروردین 1399 نظرات (0)

یمه گردشگری در واقع همان بیمه مسافرتی خارج از کشور است. اغلب شرکت‌های بیمه نیز این بیمه را ارائه می‌دهند. برای مثال خرید آنلاین بیمه مسافرتی سامان ، ایران، پاسارگاد و… از جمله شرکت‌های بیمه‌ای هستند که اقدام به ارائه این بیمه می‌کنند. سازوکار این شرکت‌ها بدین‌صورت است که با خرید بیمه مسافرتی از آن‌ها، بیمه‌گزار در برابر پوشش‌هایی مورد حمایت قرار می‌گیرد.

بیمه مسافرتی چیست

arashaaa بازدید : 60 دوشنبه 11 فروردین 1399 نظرات (0)

در سفر خارج از کشور با توجه به اختلاف ارزش واحد پول ما با اکثر کشورها، اغلب خدمات مانند خدمات پزشکی و درمان بسیار گران‌قیمت خواهد بود. اما چاره‌ای نیست و بعضی از این اتفاقات اجتناب‌ناپذیر است. با تمام این تفاسیر، بد نیست با بیمه گردشگری بیشتر آشنا شویم و ببینیم این بیمه چه ویژگی‌هایی دارد و آیا می‌تواند در سفر از ما محافظت کند یا خیر.

بیمه مسافرتی ویزای شینگن

چگونه ارز مسافرتی بگیریم

arashaaa بازدید : 98 دوشنبه 26 اسفند 1398 نظرات (0)

قبل از اینکه بخواهیم دنبال بهترین بیمه مسافرتی بگردیم باید ببینیم این بیمه چه ویژگی‌هایی دارد و چگونه می‌توانیم آن را شناسایی کنیم. بیمه مسافرتی ملت بهتر است یا سامان؟ این بیمه در کل در برابر مشکلاتی از جمله انواع بیماری‌ها، گم شدن یا تأخیر بار همراه، گم شدن مدارک شناسایی و... جبران خسارت می‌کند. بهترین بیمه مسافرتی بسته به نیاز فرد می‌تواند متفاوت باشد و ویژگی‌های مختلفی داشته باشد.

خرید بیمه مسافرتی شینگن

 

بیمه مسافرتی البرز

arashaaa بازدید : 57 دوشنبه 26 اسفند 1398 نظرات (0)

اغلب افراد در طول زندگی خود تنها با بیمه شخص ثالث سروکار پیدا می‌کنند. همان‌طور که می‌دانید بیمه در مواقع بحران و بروز اتفاقاتی از بیمه‌گزار پشتیبانی می‌کند. بیمه مسافران خارج از کشور نیز همین کارکرد را دارد و در برابر اتفاقات و بحران‌های احتمالی در سفرهای خارجی، بیمه‌گزار را تحت پوشش قرار می‌دهد.

 خرید آنلاین بیمه مسافرتی سامان

بیمه مسافرتی چیست

arashaaa بازدید : 105 دوشنبه 19 اسفند 1398 نظرات (0)

خرید آنلاین بیمه مسافرتی از بیمیتو راه‌حلی مناسب برای این کار است. با استفاده از بیمیتو می‌توان شرایط و هزینه بیمه مسافرتی پاسارگاد ، سامان، ایران و... را در کمترین زمان ممکن دریافت کرد، با استفاده از معیارهایی، این بیمه‌ها را با یکدیگر مقایسه کرده و بیمه مناسب را با توجه به اولویت‌های خود انتخاب و خریداری کرد. با استفاده از این روش هم کمترین مقدار زمان ممکن را برای انتخاب بیمه مناسب صرف کرده‌اید، هم حضوری مراجعه نکرده‌اید و از منزل یا محل کار خود بیمه مسافرتی‌تان را خریده‌اید 

بیمه مسافرتی ویزای شینگن

arashaaa بازدید : 82 دوشنبه 19 اسفند 1398 نظرات (0)

اغلب اوقات بیمه مسافرتی توسط تور مسافرتی خریداری می‌شود اما در این صورت متوجه نمی‌شویم که بیمه‌ای که خریداری کرده‌ایم مناسب است یا خیر.برای خرید بیمه مسافرتی زیارتی یا بیمه مسافرتی برای سفر به هر کشوری می‌توان به یکی از نمایندگی‌های بیمه موردنظر خود مراجعه کرد.البته با این روش دریافت استعلام قیمت و شرایط باید اطلاعات تمام شرکت‌های بیمه را به دست آورد و جزئیات آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کرد تا بتوان در نهایت بیمه مناسب را پیدا کرد.

مقایسه بیمه های مسافرتی

خرید آنلاین بیمه مسافرتی سامان

arashaaa بازدید : 187 دوشنبه 12 اسفند 1398 نظرات (0)

 با استفاده از خرید آنلاین از بیمیتو هم کمترین مقدار زمان ممکن را برای انتخاب بیمه مناسب صرف کرده‌اید، هم حضوری مراجعه نکرده‌اید و از منزل یا محل کار خود بیمه مسافرتی‌تان را خریده‌اید و هم با نگاهی باز مناسب‌ترین گزینه را بین بیمه‌های موجود انتخاب کرده‌اید و نسبت به خدمات آن اشراف دارید. همین الآنمی‌توانید به اپلیکیشن یا وب‌سایت بیمیتو مراجعه کنید تا ببینید که با ورود اطلاعاتی ساده می‌توانید در زمانی کوتاه استعلام بیمه مسافرتی خود را دریافت کنید.

چگونه ارز مسافرتی بگیریم

هزینه بیمه مسافرتی خارج از کشور

منبع: برنا

 

 

arashaaa بازدید : 69 دوشنبه 12 اسفند 1398 نظرات (0)

خرید آنلاین بیمه مسافرتی از بیمیتو راه‌حلی مناسب برای این کار است. با استفاده از بیمیتو می‌توان شرایط و قیمت بیمه مسافرتی پارسیان ، سامان، ایران و... را در کمترین زمان ممکن دریافت کرد، با استفاده از معیارهایی، این بیمه‌ها را با یکدیگر مقایسه کرده و بیمه مناسب را با توجه به اولویت‌های خود انتخاب و خریداری کرد.

خرید اینترنتی بیمه مسافرتی سامان

مقایسه بیمه های مسافرتی

منبع: برنا

 

 

 

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 846
  • بازدید کلی : 3,941